Co zvážit přI výběru reklamních nápisů?
Reklamní nápisy jsou poměrně dostupnou a účinnou formou propagace vaší firmy. Ne pro každou firmu se ale jejich použití hodí.
První kriterium, který byste měli zvážit ještě předtím, než si výrobu reklamního nápisu objednáte, je to, zda máte vhodné místo pro umístění reklamního nápisu. Umístění nápisu musí být vkusné a viditelné. Rozhodně by nápis neměl působit tzv. jako pěst na oko.
Pamatujte vždy na to, že reklamní nápis je jakousi vaší vizitkou. Nevyplatí se na něm šetřit ani ho nijak jinak šetřit. Pokud chcete působit jako seriózní firma (a jste seriózní firma), tak si dejte záležet i na grafické podobě nápisu. Neměli byste při jeho návrhu zapomínat na korporátní identitu vaší firmy – tedy na to, aby byl nápis stejných barev a stylu, jako ostatní vaše propagační předměty. Nejednotná korporátní identita je známkou nevkusu a neprofesionality, takže si hlídejte, aby vaše vizuální prezentace nepůsobila jako “každý pes jiná ves”.